مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

۷ راه موثر در رفع مشکلات جنسی

یکی از مشکلات مهمی که در زندگی زناشویی نمود پیدا می‎کند، ایجاد مشکلات جنسی در میان مردان است. بطور معمول مشکلات و ناتوانی‎های جنسی در آقایان با افزایش سن یک امر عادی می‎باشد. اما راه‎هایی برای حل این مشکلات وجود دارد که در ادامه ۷ روش از موثرترین آن‎ها را بررسی می کنیم:

۱- تناسب اندامتان را حفظ کنید.

افرادی که مشکل چاقی، چربی بالا و فشارخون دارند در نتیجه دارای عروق آسیب دیده‎ای هستند، این مشکل یکی از شایع‎ترین علل ایجاد ناتوانی جنسی در میان آقایان است. برای حفظ تناسب اندام ورزش کردن از بهترین راه‎هاست، اما در ورزش دوچرخه سواری افراط نکنید. افراط در این ورزش در کیفیت نعوظ آقایان اختلال ایجاد می کند.

۲- عوامل تغذیه‎ای

سعی کنید از رژیم غذایی صحیح و مناسب استفاده کنید. اغلب مواد غذایی که باعث بروز مشکل در قلب می‎شوند بطور مستقیم در ایجاد ناتوانی در نعوظ تاثیر دارد. مواد غذایی دارای چربی‎های اشباع شده، غذاهای فرآوری شده و گوشت‎های سوخاری در لیست غذاهای تهدید کننده سلامت جنسی آقایان قرار دارند.

۳- مصرف الکل

یکی از نوشیدنی‎های مخاطره انگیز در سلامت جنسی آقایان بدون شک مصرف الکل است. نوشیدن الکل باعث بروز مشکل در رگ‎های خونی و عصب‎ها شده و با کم کردن ترشح تستوسترون توسط بیضه‎ها در ایجاد ناتوانی جنسی مردان بسیار موثر است.

۴- افسردگی

افسردگی یکی از عوامل مشترک میان آقایان و خانم‎ها در ایجاد اختلال جنسی است. این مشکل از شایع‎ترین عوامل بروز مشکل است بطوری که از هر ۱۰۰ مورد اختلال جنسی، ۹۰ مورد به مشکلات و مسائل روحی و روانی اختصاص دارد. از آنجایی که فرد افسرده تمایلی به انجام هیچ‎کاری ندارد، مسلما گرایشی برای حفظ روابط جنسی هم ندارد.

۵- ترس، اضطراب و استرس

برای داشتن روابط جنسی مناسب و رفع مشکلات جنسی سعی کنید در زندگی خود نوعی آرامش را ایجاد کنید.

۶- میزان تستوسترون

یکی از مواردی که در مشکلات جنسی آقایان باید چک شود، میزان هورمون تستوسترون خون است. در این مورد به پزشک مراجعه کنید.

۷- داروها

بعضی داروهای بدن‎سازی، اکثر داروهای ضد افسردگی و ضد کلسترول نرمی و ارتجاعی بودن رگ‎ها را کاهش داده و در نعوظ آقایان تاثیر منفی می‎گذارد.

منبع: مثبت مگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.