مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

۷ راه برای جذاب بودن زنان

در این مطلب با مثبت مگ همراه باشید تا فنون جذابیت را بیشتر بدانید. همیشه در طول تاریخ و گفته‌های گذشتگان شنیده‌ایم که پشت هر مرد موفق یک زن  موفق وجود داشته است. پس از این جمله می‌توان نتیجه گرفت که زن‌ها موجودات قوی هستند و خداوند همه ابزاری را برای تسخیر روح یک مرد در اختیارشان قرار داده است.

با این حال، شاهد طلاق‌های فیزیکی و عاطفی بسیاری در جامعه هستیم. در این مطلب می‌خواهیم به توانایی‌های هوشمندانه زنان برای مدیریت روابط پایدار و حفظ کانون خانوادگی یشان  بپردازیم، که چطور تفاوت‌های میان زنان و مردان را شناسایی کرده و بیاموزیم تا بتوانیم در جهت صحیح، برقراری روابط قدم برداریم.

اندازه محبت کردن:

همه ما از داشتن یک رابطه شیرین و دلچسب احساس رضایت داریم و دوست داریم برای حفظ آن هر کاری انجام دهیم. اما نکته مهم اینجاست که تا کجا باید به مردمان محبت کنیم؟ آیا باید آنقدری محبت کنیم که همسرمان تصور کند که مادر و یا خواهرش در مقابلش است؟ اینکه شما همیشه برای زنگ زدن، قرار ملاقات، شام خوردن و هدیه خریدن پیش قدم شوید آیا خوب است؟ برای جواب به همه سوالات بالا باید عرض کنم خدمتتان که نه. زیرا مردان بطور ماهیتی و فیزیکی و وجودی افرادی هستند که می‌خواهند برنده باشند می‌خواهند آنها نیازهای طرف مقابلشان را انجام دهند و آنها حس مالکیت داشته باشند. وقتی شما به عنوان یک زن همه این وظایف را انجام می‌دهید، بدیهی است که آن مرد از شما و همه حس‌های مردانه خودش دور شده است. هرگز به مردان بیش از آنچه که آنها به شما توجه می‌کنند،  توجه نکنید زیرا در اینصورت رابطه شما رو به سمت سردی گرایش پیدا خواهد کرد. نتیجه اینکه به اندازه و به جا قدم بردارید و با طنازی تمام اجازه دهید که همسرانتان خریدار ناز شما باشند تا شما.

قدم‌هایتان را با احساس بردارید:

زنان می‌توانند با توسل به نوع آفرینش و زیبایی‌هایی که خداوند در وجودشان قرار داده است برای همسرانشان در اولویت باشند به گونه‌ای که دقت لازم را در کلام، راه رفتن، نشستن و برخاستن داشته باشند. حتی اگر شما بحثی را با همسرتان دارید سعی کنید، در نهایت ملاحت و زنانگی آن را جلو ببرید. از حضرت علی در نهج البلاغه نقل شده است اگر بردبار نیستی، خود را بردبار بنمایان. مطمین باشید که تسخیر کننده قلب همسرتان خواهید بود.

با اعتماد به نفس باشید:

می‌دونم که در وجود همه انسانها نقص‌هایی وجود دارد اما رعایت این نکته در این مبحث بسیار ضروری است. اگر شما به عنوان یک زن اعتماد به نفس نداشته باشید و مدام خود را در موضع ضعف قرار دهید و از اندام و یا چهره خود ناراضی باشید. مطمین باشید که خیلی زود مردتان از شما خسته شده و فرار می‌کند. مردان، زنان قوی و با اعتماد به نفس را بیشتر دوست دارند. اگر شما برای خود ارزش قایل نباشید و بی توجه به توانایی هایتان باشید، چطور می‌خواهید که یک مرد به شما جذب شود و شما برایش جذابیت داشته باشید. به عنوان یک زن سعی کنید هوشمندانه رفتار کنید و اگر درباره موضوعی ضعف یا کاستی اطاعلات دارید آن را برطرف کنید و یا صادقانه مطرح کنید. اجازه ندهید که عدم اطلاعات شما یک ضعف براتون محسوب گردد و شما را در موضع ضعف قرار دهد.

آراسته و زیبا باشید:

مردان انتظار ندارند که همسرانشان برایشان یک سوپر مدل باشند و مدام از این آرایشگاه به آن آرایشگاه در رفت و آمد باشند. نکته‌ای که مهم است نظافت و آراسته بودن یک زن است. وقتی یک مرد پا به منزل می‌گذارد انتظار دارد همسرش با روی باز، بوی خوش، لباس مرتب روبروی او قرار گیرد، پس نتیجه اینکه همیشه سعی کنید، زنانه لباس بپوشید و در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید.

حسن خلق:

آنچه که بیشتر از یک چهره زیبا می‌تواند یک مرد راجذب کند، روی خوش و اخلاق نیکو است. سعی کنید به عنوان یک زن اخلاقتان پسندیده باشد. مردان کمتر جذب زنانی می‌شوند که اکثرا ناراحت و چهره آنها غمگین است و برای یک مرد زن خوش خنده و خوش سخن جذابیت بیشتری دارد.

فرصت تنفس بدهید:

سعی نکنید مردان را در یک محیط بسته و در یک حصار  محصور کنید و همه آزادی‌های آنها سلب کنید. هم مردان و هم زنان نیاز دارند که مواقعی را تنها باشند و با کسی غیر از شریک زندگیشان باشند.  اجازه دهید وقتی را برای خودشان اختصاص دهند البته این توصیه برای هر دو طرف است در این صورت برای یکدیگر چیزهای بیشتری خواهند داشت.

رعایت اعتدال در استقلال:

هر چه بیشتر جلو می‌رویم بیشتر شاهد زنانی هستیم که شاغل هستند و در عرصه‌های مهم اجتماعی فعالیت دارند. استقلال برای یک زن خوب است و باعث جذب مردان می‌شود. اما تا جاییکه، جایگاه یک مرد به عنوان یک تکیه گاه و رفع کننده نیازها ثابت و استوار باشد. سعی کنید نه آنقدر ناتوان باشید که حتی برای خرید یک نان نیازمند باشید و نه آنقدر مستقل که همسرتان حس کند که وجودش برای شما بی اهمیت است.


منبع: مثبت مگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.