مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

راکت یا آنالیزور

امروزه فناوری‌های نوین بسیاری در زندگی مردم جا گرفته و هر روز استفاده از کجت‌هایی که بتوانند ما را در انجام فعالیت‌های روزمره و ورزشی راهنمایی و کمک کنند، بیشتر می‌شود.

برای بررسی فعالیت‌های ورزشی و یا آنالیز حرکات، حتما به یک مربی با تجربه نیاز خواهید داشت. حتی گاهی مربی هم نمی‌تواند به صورت دقیق برخی از حرکات ورزشی را برسی و یا مورد بازبینی قرار دهد.

یک شرکت فرانسوی یه راکت تنیس با نام Babolat PLAY طراحی و تولید نموده که می‌تواند تعداد ضربه‌ها با پشت و روی راکت (Forhand، Backhand) را شمارش کند و در دسته بندی دیگری نحوه قرارگیری راکت در زمان ضربه زدن به توپ (مورب رو به بالا و پایین و یا مستقیم) را مشخص می نماید. همچنین این راکت توانایی مشخص نمودن موقعیت برخورد توپ با تور را نیز برای بازیکن مشخص و طی یک نمودار گزارش بازی را تهیه می‌کند. همچنین این راکت می‌تواند سرعت ضربات به توپ را اندازه‌گیری نماید و طی گزارشی برای هر ست بازی نیز به شما گزارش دهد.

مدار الکترونیکی این راکت در دسته آن قرار دارد که به وسیله ۲ کلید کنترلی، آن را در دست خواهید داشت. یک دکمه برای روشن و خاموش کردن مورد استفاده قرار می گیرد و کلید دوم دارای ۲ قابلیت می باشد، اول مشخص نمودن شروع و یا پایان هر ست برای بازی و دوم قابلیت هماهنگ شدن با تلفن همراه یا تبلت را دارد. یک درگاه USB نیز برای شارژکردن آن نیز تعبیه شده است. همچنین با نرم افزار تلفن همراه می توانید نمودار و گزارشات هر بازی را مشاهده نمایید.

منبع: مثبت مگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.