مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

نحوه و روش مراقبت از پوست در طول شبانه روز

آیا محصولات مراقبت از پوست، برای صبح و شب باید متفاوت باشند؟ بله کاملا.

نحوه و روش مراقبت از پوست در طول شبانه روز، تعیین‌کننده وضوح و درخشندگی صورت شماست. اما باید بدانیم که روش مراقبت از پوست در صبح و شب با توجه به نیازهای در حال تغییر پوست متفاوت است.

در پست زیر جزئیات محصولات مراقبت از پوست، در صبح و شب که شما باید برای یک پوست بی عیب و نقص دنبال کنید توضیح خواهیم داد.

چرا صبح‌ها ما نیاز به مراقبت از پوست داریم؟

اگرچه ممکن است شما احساس کنید صبح‌ها،  نیاز به تمیزکردن پوست خود ندارید، ولی باید بدانید که پوست شما از روغن و باکتری در طول شب انباشته می‌شود و باید صبح‌ها پوست خود را تمیز کنید.

علاوه بر این، پوست شما در معرض بسیاری از آلاینده‎های زیست محیطی در طول روز قرار دارد؛ که بر روی پوست و آسیب‎رسیدن به سلول‎ها و تولید کلاژن پوست شما موثر است. بنابراین، استفاده از محصولاتی که می تواند از آسیب جلوگیری، و در طول روز از پوست شما نگهداری کند، بسیار مهم است.

مراقبت ایده‌آل از پوست در صبح:

مرحله ۱: استفاده از یک پاک‌کننده خوب برای حذف روغن و باکتری‌ها تا پوست شما پاک شود.

مرحله ۲: یافتن یک مرطوب‌کننده / سرم که مناسب نوع پوست شماست. سرم آبرسان با مرطوب‌کننده، برای پوست های خشک ایده‌آل است، اما یک  مرطوب‌کننده فاقد چربی بهترین گزینه برای پوست چرب است.

مرحله ۳: پس از پاکسازی و مرطوب‎کردن پوست، شما به یک کرم ضد آفتاب وسیع‎الطیف با کیفیت خوب نیاز دارید که صورت و گردن خود را در برابر شعه uv بپوشانید؛ تا از چین و چروک و رنگ دانه‌های بیش از حد صورت در امان باشید.

مرحله ۴: آرایش با کیفیت خوب برای داشتن یک پوست صاف و براق را انتخاب کنید. بهتر است به منظور جلوگیری از آلرژی و التهاب، برای آرایش خود محصولات طبیعی را انتخاب کنید.

مرحله ۵: یک صبحانه سالم و غنی از ویتامین A و E، می‌تواند کمک بسیار مهمی به سلامت پوست شما بکند.

نکته! بدن خود را با خوردن روزی ۸ لیوان آب هیدارت کنید!

چرا شب‌ها ما نیاز به مراقبت از پوست داریم؟

در شب، پوست مملو از استرس‌های محیطی است، بنابراین بهترین زمان برای ترمیم سلول‌های پوست آسیب‌دیده و کنترل پیری پوست، در این زمان است. پوست شما نیاز به آبرسانی و تغذیه دارد.

مراقبت ایده‌آل از پوست در شب:

پوست شما در طول شب به توجه بیشتری نیاز دارد. شب، زمانی است که پوست، خود را بازسازی می‌کند. بنابراین، ‌این فرصت را برای تعمیر بافت فرسوده و حذف سلول‌های مرده پوست از دست ندهید.

مرحله ۱: آرایش خود را حتما قبل از خواب، با یک پاک‌کننده‌ی مناسب پوست، که تمام منافذ پوست‌تان را تمیز کند، پاک کنید.

مرحله ۲: از یک سرم و یا یک نوع روغن مناسب برای پوست صورت خود استفاده کنید.

مرحله ۳: استفاده از یک کرم شب به جای مرطوب‌کننده برای آبرسانی پوست خود، در طول شب.

مرحله ۴: استفاده از یک کرم چشم، برای تغذیه پوست حساس و ظریف اطراف چشم.


منبع: مثبت مگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.