مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله ای خاص برای آدم های خاص

جوراب هوشمند Sensoria

جوراب هوشمند Sensoria و سلامت پاها

سلامت پاها از اهمیت زیادی برخوردار است تا حدی که به آن قلب دوم می‌گویند. در بسیاری از طب‌های سنتی در کشورهای گوناگون امراض را به وسیله تمرکز بر روی نقاط مختلف پا درمان یا تسکین می‌دهند؛ می‌توان علت تولید جوراب هوشمند sensoria را نیز همین دانست. در ادامه با مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ همراه باشید.

مبرهن است که ایجاد هرگونه ناملایمت برای بدن در هنگام ورزش کردن به علت گرما و انعطاف بالای بدن،آسیبی چندبرابر در پی داشته و جبران را مشکل تر می‌کند. ۶۵درصد درد پاها در هنگام ورزش کردن منوط به گام برداشتن غلط در هنگام دویدن می‌باشد.

پوشیدن کفش ورزشی شما را به پوشیدن جوراب نیز مجبور می‌کند؛ برای دفع خطرات ورزش ناصحیح، ابتکار ساخت جورابی هوشمند به بازار در قالب محصول جوراب هوشمند sensoria اضافه شده است.

در اکثر مواقع آسیب دیدگی اولین گمان برای درد پا می‌باشد،ورزش کردن غیر اصولی و ادامه دادن عادت های غلط می‌تواند باعث پا درد و به تبع آن، آسیب جدی به ستون فقرات، گردن، لگن و… شود.

آغارفناوری جوراب‌های ورزشی

فناوری جوراب‌های ورزشی در جهان ابتدا از مواد اسپاندکس با قابلیت کشش ساده آغاز شد و پس از آن به رایانه‌های کوچکی رسید که هرگام کاربر را دنبال می‌کرد اما اکنون در نمایشگاه محصولات الکترونیکی آمریکا اولین جوراب‌های هوشمند با نام جوراب هوشمند sensoria رونمایی شدند که می‌توانند چگونگی برخورد پای کاربر به زمین، ریتم هر گام و طول هر قدم را به دقت محاسبه نمایند.

قابل ذکر است که این جوراب های مرغوب ۱۰۰ پوندی با همکاری یک تولید کننده ورزشی در بریتانیا عرضه شده است.

این محصول مفید فایده، طی زمان، حسگرهایش می‌آموزند که کاربر آنها چگونه می دود و راه می رود، از این رو می تواند به کاربر احتمال آسیب و یا فشار بیش از حد را هشدار دهد.

هیپسیلون به عنوان شرکت سازنده این جوراب های هوشمند اظهار می‌دارد که حسگرهای داخلی این محصول برای ارتباط با تلفن های همراه استفاده شده و یک اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد که نقشه چگونگی برخورد پای خود را با زمین و اطلاعات آماری را درباره نحوه دویدن خود مشاهده نماید.

گفتنی است که شعار سازندگان این محصول: افزایش سرعت، امنیت، تصحیح آهنگ دویدن و راحتی در کفش می باشد.

منبع: https://mosbatemag.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.